Tady najdete odpovědi na nejčastější otázky k našim službám. Nenašli jste, co hledáte? Ozvěte se - rádi vám vše vysvětlíme.
Obecné otázky
Jak probíhá platba?
Na konci měsíce vystavíme fakturu dle dodaného zboží v daném měsíci a vy ji můžete zaplatit převodem s předem domluvenou splatností nebo i kartou.
Jaká je splatnost faktur?
Standardně 14 dní, ale lze se domluvit na delší po individuálním posouzení s naším kolegou.
Jak rychle jste schopni doručit objednávku?
Doručujeme hned na druhý den a objednávku je nutné zadat do 12:00 předchozího pracovního dne.
V jakých městech doručujete?
Zatím máme pokrytou Prahu, Brno a širší okolí, ale plánujeme i další města.
Jak probíhá doručení?
Máme svá vlastní auta a řidiče. Bude se u Vás střídat pouze pár našich kurýrů, kteří Vás a Vaši kancelář budou dobře znát a pomůžou Vám s logistikou zboží po firmě. Nebudou Vás nahánět na telefonu, protože už prostě ví, že máte spoustu jiné práce.
Jak u nás nakupovat?
Ovoce i další položky lze objednat na našem super eshopu pro office, kde najdete i další speciální funkce. Pro pravidelné závozy ovoce je nejlepší se spojit s naším kolegou, kde si vyjasníte detaily spolupráce a pak může vše běžet samo bez nutnosti tvořit objednávky.
Jakým způsobem probíhá reklamace?
Na začátku spolupráce se Vám vždy ozve náš kolega, který Vám bude každý den k dispozici a vždy se domluvíte na způsobu kompenzace.
Pravidelné závozy
Máte minimální objednávku nebo objem za měsíc?
Minimální objednávka je jedna bedýnka, která má cca 40 kusů ovoce. Jinak je ale četnost a výše objednávek je čistě na Vás.
Kdy můžu zrušit objednávku?
Jakoukoliv objednávku je možné zrušit do 12:00 předchozího dne. U déle plánovaných výpadků v pravidelných objednávkách jsme nicméně rádi za dřívější upozornění.
Jak si můžu objednat pravidelné závozy?
Pokud chcete pravidelné dodávky bez nutnosti manuálního objednávání, nejsnáze je za vás udělá náš kolega na telefonu. Případně si můžete objednávky vytvořit až na dva měsíce dopředu na našem frumoshopu.
Co když je v den našeho pravidelného závozu státní svátek?
Pak se vám v dostatečném předstihu ozve náš kolega a vyřeší s vámi jestli chcete závoz zrušit nebo přesunout na jiný den.
Můžu si k pravidelnému závozu přidat další produkty z eshopu?
Ano! Všechny objednávky naleznete pod svým účtem na frumoshopu a je možné do nich přidat kterýkoliv z našich produktů. Ale i pokud vytvoříte novou objednávku na stejný den jako máte závoz, doručíme vám je společně :)
Kdy můžu ukončit spolupráci?
Spolupráce s námi není nijak smluvně vázána a lze jí kdykoliv ukončit.
Co s bedýnkami, které u nás zůstanou?
Vyzvedne si je kurýr s dalším závozem. Nevyhazujte je prosím ani neodnášejte domů. Pomáháte nám tak udržet minimum obalových materiálů.
E-shop
Co když na eshopu nenajdu produkt, který potřebujeme v kanceláři?
Určitě nám dejte vědět a produkt, který sháníte, rádi zařadíme do naší nabídky.
Jak dopředu lze udělat objednávku?
Objednávky lze udělat klidně na měsíc dopředu a dokonce při zakliknutí více dní lze stejnou objednávku zadat vícekrát.
Co když nestihnu objednat do 12:00 hodin a objednávku opravdu potřebuji na druhý den?
Zavolejte našemu kolegovi a zkusíme Vám určitě vyjít vstříc.
Potřebujete poradit?
Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, ozvěte se nám a rádi s vámi probereme, co budete chtít.
"S dovozem ovoce jsme velmi spokojeni. Naši kolegové si velmi vychvalují barvitost a atraktivitu bedýnek, které dostáváme, ale nejvíce chuť a čerstvost!"
- Anička z Attacama Software
Říkají o nás
"S dovozem ovoce jsme velmi spokojeni. Naši kolegové si velmi vychvalují barvitost a atraktivitu bedýnek, které dostáváme, ale nejvíce chuť a čerstvost!"